استاندارد BICSI اتاق سرور

استاندارد BICSI اتاق سرور

استاندارد BICSI اتاق سرور

 استاندارد BICSI اتاق سرور در واقع یک استاندارد جدید برای ارائه بهترین شیوه برای طراحی و نصب و راه اندازی مراکز داده است و بیشتر به مبحث کابل کشی مراکز داده میپردازد. این استاندارد یکی از استانداردهای بین المللی BICSI است.
 
استاندارد BICSI اتاق سرور چیست؟
استاندارد BICSI اتاق سرور در واقع یک استاندارد جدید برای ارائه بهترین شیوه برای طراحی و نصب و راه اندازی مراکز داده است. این استاندارد تحت نام طراحی و پیاده سازی بهترین شیوه مرکز داده ((ANSI /(( BICSI-002 جهت تکمیل نمودن استاندارد مانند TIA-942 و CENELEC EN 50173-5 ، طراحی گردیده است و بیشتر به مبحث کابل کشی مراکز داده میپردازد. این استاندارد یکی از استانداردهای بین المللی BICSI است.

استانداردهای بین المللی BICSI
برنامه استانداردهای بین المللی BICSI استانداردها و دستورالعمل هایی را برای استفاده در طراحی، نصب و راه اندازی و یکپارچه سازی فن آوری ارتباطات و اطلاعات (ICT) ارائه داده است.
استانداردهای BICSI ، به تعریف شیوه های فعلی و بهبود در کیفیت و سیستم عملکرد بهتر صدا، داده، ایمنی الکترونیکی و امنیتی و فن آوری های صوتی و تصویری، و همچنین در بر گرفتن کابل کشی فیبر نوری و کابل های مسی و سیستم های توزیع مبتنی بر بی سیم پرداخته است.

استاندارد BICSI اتاق سرور یا همان استاندارد ANSI / BICSI-002 شامل الزامات نصب و راه اندازی و دستورالعمل برای مراکز داده میباشد و بیش از ۵۰۰ صفحه توسط افراد مختلف ومتخصص از سرتاسر دنیا تهیه و تنظیم گردیده و به مواردی از جمله انتخاب سایت، معماری و طراحی سازه، برق و سیستم های مکانیکی، حفاظت از آتش وسیستم های امنیتی، سیستم های اتوماسیون ساختمان، راه اندازی و نگهداری مراکز داده پرداخته است.

استاندارد BICSI فراتر از استاندارد طراحی مرکز داده می رود و به عواملی مانند محیط زیست و مصرف انرژی ، در کل طرح مراکز داده و تجهیزات فعال و زیرساخت های مورد نیاز مراکز با بکار گیری شیوه های نوین مدیریت انرژی سعی بر بالا بردن کیفیت وکاهش عوارض جانبی دارد. برای این منظور، استاندارد ANSI / BICSI-002 به خدمات دسترسی و امکانات ورودی، فضاهای مخابراتی، رکها وکابینت ها، کابل کشی معابر، کابل کشی مخابراتی، تست میدانی، مدیریت مخابراتی بصورت تخصصی پرداخته است.

شرکت نوآرون امروز مفتخر است با تجربه وتخصص خود شما مشتریان گرامی را در خصوص طراحی وراه اندازی مراکز داده همراهی نماید.
منتظر تماس شما هستیم،
با لبخند پاسخگوی شما خواهیم بود.....
آرایش کابلهای مرکز داده

استاندارد BICSI در طراحی اتاق سرور
   
   

برچسب ها :  طراحی اتاق سرور , ساخت اتاق سرور , استاندارد اتاق سرور
آدرس ايميل شما:  
آدرس ايميل دريافت کنندگان